Een retour hoe werkt dat?

Voor het aanvragen van een retour hebben wij dit handige stappenplan geschreven. Hieronder lees je aan de hand van een duidelijk stappenplan hoe jij jouw order kan retourneren. 

Stap 1
Log met je account in op de webshop en klik op de accountbutton. Deze button vind je rechtsboven in je scherm, zie ook bovenstaande afbeelding.  

Stap 2
Ga naar het kopje ‘Bestellingen’. Dit kan je vinden in het midden van je scherm, zie ook de afbeelding hierboven. 

Stap 3
Klik naast het product dat je wilt retourneren op de knop ‘Artikelen retourneren?’. 
Je wordt nu doorverwezen naar de retourpagina ‘Nieuwe retournering’.

Stap 4
Vul alle velden in en dien jouw retouraanvraag direct in. Nadat de retournering aangevraagd is, verschijnt de status van jouw retour onder het kopje ‘Retourzendingen’. 

Stap 5
Verpak de retourzending zorgvuldig. Het liefst doe je dit in de originele doos.  Adresseer het pakket aan: 
     Active Ants 
     Borchwerf 5 
     4704 RG Roosendaal
     (Nederland) 

Stap 6
Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt van PostNL, DHL of een andere verzenddienst. 
De verzendkosten van een retour zijn voor eigen rekening. De verzendkosten van een eventueel vervangend product nemen wij op ons. 

Stap 7
Na ontvangst wordt de retournering gecontroleerd. De zending wordt geaccepteerd wanneer het product onbeschadigd is, geen sporen van slijtage vertoond, et cetera.

Stap 8
Vanaf hier hoef jij niets te doen. Aan ons de taak om de terugbetaling in gang te zetten. Binnen drie dagen zal je (een deel van) het aankoopbedrag teruggestort krijgen op je rekening. 

* je kan het pakket ook online aanmelden bij bijvoorbeeld PostNL. Op de website van de vervoerder adresseer je het pakket en betaal je voor de verzending. Je krijgt dan een barcode via de email die je kan laten scannen bij het dichtstbijzijnde verzendpunt. Zij printen dan het verzendlabel voor je. 

Heeft dit jouw vraag opgelost? Thanks voor je feedback Er was een probleem bij het opslaan van je feedback