Mijn betaling is afgewezen

Vanwege de privacy kunnen wij van transacties geen specifieke informatie vrijgeven. Hier zijn een aantal mogelijke redenen waarom jouw betaling is afgewezen:

  • Als je in korte tijd meerdere namen, adressen en andere betalingsgegevens gebruikt, kan dit ertoe leiden dat betalingsplatforms de bank op de hoogte stellen, waardoor betalingen worden geweigerd. Als je denkt dat dit het geval kan zijn, kan je het beste stoppen met het blijven proberen en contact opnemen met uw bank. Aangezien herhaalde pogingen de zaken erger kunnen maken.
  • Als je vanuit het buitenland bestelt en de bank is hier niet van op de hoogte (of als ze hebben een antidiefstalbeleid met betrekking tot het buitenland), kan de bank de activiteiten stopzetten om je te beschermen tegen fraude.
  • Last but not least, zorg ervoor dat alle ingevoerde gegevens correct zijn en neem contact op met de bank voor opheldering als je nog vragen hebt. Zij kunnen de details van elke transactie zien en uitleggen wat de problemen waren.

Natuurlijk kan je ook altijd contact opnemen met ons en dan kijken wij hoever wij je kunnen helpen.

Heeft dit jouw vraag opgelost? Thanks voor je feedback Er was een probleem bij het opslaan van je feedback